Wydawnictwo
Uniwersytetu Ekonomicznego
w Poznaniu
Pokaż menu
English version

Nowości

Okładka książki: Zbigniew Bentyn - Bariery logistyczne międzynarodowych łańcuchów dostaw
Okładka książki: Marcin Jurczak, Sylwia Konecka, Anna Łupicka-Fietz, Kinga Pawlicka - Podstawy logistyki
Okładka książki: Paulina Śmiałek-Liszczyńska - Narzędzia kontrolingu wspomagające zarządzanie ryzykiem nadużyć pracowniczych
Okładka książki: Aleksandra Szulczewska-Remi - Interdyscyplinarna współpraca badawcza a badania naukowe i ich komercjalizacja na uniwersytetach oraz w instytutach badawczych
Okładka książki: Ewa Mińska-Struzik, Barbara Jankowska (Editors) - Is there any ‘new normal’? Economics of the turmoil
Okładka książki: Paweł Piotr Śliwiński - Finanse przedsiębiorstw. Od teorii do praktyki
Okładka książki: Katarzyna Schmidt-Jessa, Anna Iwańczuk-Kaliska, Anna Warchlewska (Editors) - Money and banking systems
Okładka książki: Paweł Mikołajczak, Robert Skikiewicz, Anna Waligóra - Finansowanie przedsiębiorstw społecznych w Polsce w warunkach gospodarki 4.0
Okładka książki: Magdalena Śliwińska (Editor) - Jak mówić o zrównoważonym rozwoju? Scenariusze lekcji dla szkół ponadpodstawowych
Okładka książki: Szymon Cyfert (Editor) - Podstawy zarządzania
Okładka książki: Damian Sołtysiak - Stabilność gospodarki w monetarnym modelu wzrostu typu Keynesa–Metzlera–Goodwina
Okładka książki: Katarzyna Pawlak-Lemańska, Barbara Borusiak, Ewa Sikorska (Editors) - Sustainable food. Production and consumption perspectives
Okładka książki: Marzena Remlein, Marek Masztalerz (Editors) - Polityka rachunkowości w kształtowaniu obrazu jednostki gospodarczej
Okładka książki: Kamilla Marchewka-Bartkowiak, Krzysztof Waliszewski (Editors) - Finanse wobec wyzwań Nowej Gospodarki
Okładka książki: Agnieszka Niezgoda - Turystyka zrównoważona. Trendy, dyfuzja, ewaluacja
Okładka książki: Dorota Czyżewska-Misztal, Ida Musiałkowska, Krzysztof Walczak (Editors) - Green and digital transition in the European Union. Report from the seminar under the project of Jean Monnet Center of Excellence “Resilient and transforming Europe” Transform EU

Aktualności

  • Wyższe wskaźniki „Economics and Business Review”

    Rosną wartości wskaźników parametrycznych naszego kwartalnika „Economics and Business Review”. Właśnie ogłoszony JIF wynosi 1,6, natomiast CiteScore 2.1.

    Zobacz więcej
  • XXIX Poznański Przegląd Książki Naukowej

    Bierzemy udział w XXIX Poznańskim Przeglądzie Książki Naukowej. To wystawa organizowana przez Bibliotekę Uniwersytecką w Poznaniu. Otwarcie 3 czerwca 2025 r. o godz. 12.00 w gmachu BU. Najnowszy dorobek poznańskich wydawnictw naukowych można oglądać do 25 lipca 2025 r.

    Zobacz więcej
  • Spotkanie promocyjne

    Zapraszamy na promocję monografii "Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw w czasach turbulencji, zakłóceń i niestabilnej gospodarki" pod red. prof. Macieja Szymczaka. Wydarzenie odbędzie się w czwartek, 15 maja 2025, godz. 17.00 w Księgarnii Polaglo Poznań, ul. Kościuszki 76.

    Zobacz więcej

Nasze czasopisma

Logo czasopismaEconomics and Business Review
Logo czasopisma Research Papers in Economics and Finance Logo czasopisma Revue Internationale des Économistes de Langue Française
Logo czasopisma Studia Oeconomica Posnaniensia
Logo czasopisma Zeszyty Naukowe

Otwarty dostęp

Okładka książki: Anna Zielińska-Chmielewska - Ocena efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw mięsnych w Polsce
Okładka książki: Kamila Malewska - Intuicja w podejmowaniu decyzji kierowniczych
Okładka książki: Malwina Lemkowska, Marcin Wojtkowiak (Editors) - Sektor ubezpieczeń w obliczu wyzwań współczesności
Okładka książki: Barbara Kalinowska-Nawrotek - Dyskryminacja kobiet na polskim rynku pracy
Okładka książki: Iwona Olejnik (Editor) - Qualitative and quantitative methods in sustainable development
Okładka książki: Magdalena Śliwińska (Editor) - Jak mówić o zrównoważonym rozwoju? Scenariusze lekcji dla szkół ponadpodstawowych
Okładka książki: Michał Jurek - The Structure of Ownership in the Financial Sector across the European Union
Okładka książki: Piotr Tarka - Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych
Okładka książki: Piotr Michoń - Work, care, and gender. The science of (un)happiness
Okładka książki: Hanna  Śmigielska - Innowacyjne produkty spożywcze na rynku żywności funkcjonalnej zawierające wzbogaconą skrobię
Okładka książki: Robert Romanowski - Wpływ wsparcia systemów innowacji na rozwój lokalny
Okładka książki: Baha Kalinowska-Sufinowicz - Polityka społeczno-gospodarcza państwa wobec pracy kobiet
Okładka książki: Joanna Przybylska, Sławomira Kańduła, Iwona Bogucka (Editors) - Audyt wewnętrzny narzędziem ułatwiającym zarządzanie organizacją
Okładka książki: Anna Maria Jeszka - Logistyka zwrotna. Potencjał, efektywność, oszczędności
Okładka książki: Aleksandra Gaweł - Ekonomiczne determinanty przedsiębiorczości
Okładka książki: Marzena Remlein, Marek Masztalerz (Editors) - Polityka rachunkowości w kształtowaniu obrazu jednostki gospodarczej
EBSCO logo Crossref logo CEEOL logo CSWSW logo BazEkon logo