Wydawnictwo
Uniwersytetu Ekonomicznego
w Poznaniu
Pokaż menu
English version

Nowości

Okładka książki: Katarzyna Czajkowska - Narracje w rachunkowości jako narzędzie zarządzania wrażeniem
Okładka książki: Marcin Jurczak, Sylwia Konecka, Anna Łupicka-Fietz, Kinga Pawlicka - Podstawy logistyki
Okładka książki: Szymon Stereńczak - Finanse
Okładka książki: Dorota Czyżewska-Misztal, Ida Musiałkowska, Krzysztof Walczak (Editors) - Green and digital transition in the European Union. Report from the seminar under the project of Jean Monnet Center of Excellence “Resilient and transforming Europe” Transform EU
Okładka książki: Katarzyna Pawlak-Lemańska, Barbara Borusiak, Ewa Sikorska (Editors) - Sustainable food. Production and consumption perspectives
Okładka książki: Judyta Cabańska, Dorota Czyżewska-Misztal, Grzegorz Mazur (Editors) - Droga do zrównoważonej gospodarki światowej
Okładka książki: Paweł Mikołajczak (Editor) - Polski aktywizm. Działalność organizacji pozarządowych w kryzysie uchodźczym związanym z wojną w Ukrainie
Okładka książki: Mateusz Mikutowski - Portfel wierzytelności niebankowych. Rynek, metody i determinanty wyceny
Okładka książki: Katarzyna Szarzec, Beata Woźniak-Jęchorek (Editors) - Instytucjonalne i historyczne wymiary dyskusji  o ekonomii i gospodarce
Okładka książki: Marek Kowalkiewicz - Generatywna ciekawość. Jak generatywna AI zmienia oblicze kreatywności i innowacji?
Okładka książki: Andrzej Niemiec, Agata Sierpińska-Sawicz - Metody monitorowania makro- i mikrootoczenia przedsiębiorstwa
Okładka książki: Szymon Cyfert (Editor) - Podstawy zarządzania
Okładka książki: Magdalena Śliwińska (Editor) - Jak mówić o zrównoważonym rozwoju? Scenariusze lekcji dla szkół ponadpodstawowych
Okładka książki: Paweł Mikołajczak, Robert Skikiewicz, Anna Waligóra - Finansowanie przedsiębiorstw społecznych w Polsce w warunkach gospodarki 4.0
Okładka książki: Cezary Kochalski, Dawid Szutowski - Rentowność i płynność finansowa przedsiębiorstw w kontekście programów rozwojowych gospodarki. Uwarunkowania Polskiego Ładu
Okładka książki: Katarzyna Śmiałowicz - Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych

Aktualności

Nasze czasopisma

Logo czasopismaEconomics and Business Review
Logo czasopisma Research Papers in Economics and Finance Logo czasopisma Revue Internationale des Économistes de Langue Française
Logo czasopisma Studia Oeconomica Posnaniensia
Logo czasopisma Zeszyty Naukowe

Otwarty dostęp

Okładka książki: Grzegorz Gołembski (Editor) - Sposoby mierzenia i uwarunkowania rozwoju funkcji turystycznej miasta. Przykład Poznania
Okładka książki: Sławomira Kańduła, Joanna Przybylska (Editors) - Gospodarka w cieniu pandemii COVID-19
Okładka książki: Ewa Mińska-Struzik, Barbara Jankowska (Editors) - Toward the „new normal” after COVID-19 – a post-transition economy perspective
Okładka książki: Marek Masztalerz - Komunikacja w rachunkowości – aspekty językowe
Okładka książki: Katarzyna Perez (Editor) - Innowacje finansowe w gospodarce 4.0
Okładka książki: Mirosława Kaczmarek, Magdalena Wieja - Patriotyzm konsumencki Polaków
Okładka książki: Grzegorz Leszczyński - Adaptacja w relacjach business-to-business
Okładka książki: Tomasz Olejniczak - Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych
Okładka książki: Magdalena Kowalczyk - Mierniki niefinansowe w pomiarze dokonań jednostek samorządu terytorialnego w Polsce
Okładka książki: Sylwester Białowąs - Zachowania oszczędnościowe w polskich gospodarstwach domowych. Postawy, determinanty, model
Okładka książki: Marta Kluzek, Dorota Wiśniewska, Krzysztof Waliszewski (Editors) - Finansomania. Podstawy wiedzy o finansach
Okładka książki: Wacław Jarmołowicz, Magdalena Knapińska - Polityka państwa na rynku pracy w warunkach transformacji i integracji gospodarczej
Okładka książki: Leszek Czapiewski, Marek Kaczmarski, Jarosław Kubiak, Jacek Mizerka (Editors) - Zarządzanie ryzykiem finansowym
Okładka książki: Tomasz Rynarzewski, Maciej Szymczak (Editors) - Changes and Challenges in the Modern World Economy
Okładka książki: Grzegorz Gołembski (Editor), Paweł Bernard (Translator) - Determinants of tourism development in urban destinations and methods of tourism measurement: The case of Poznań
Okładka książki: Hanna Nowak-Mizgalska, Aleksandra Szulczewska-Remi (Editors) - Academic entrepreneurship in theory and practice
EBSCO logo Crossref logo CEEOL logo CSWSW logo BazEkon logo