Wydawnictwo
Uniwersytetu Ekonomicznego
w Poznaniu
Pokaż menu
English version

Nowości

Okładka książki: Dorota Czyżewska-Misztal, Ida Musiałkowska, Krzysztof Walczak (Editors) - Green and digital transition in the European Union. Report from the seminar under the project of Jean Monnet Center of Excellence “Resilient and transforming Europe” Transform EU
Okładka książki: Edyta Małecka-Ziembińska (Editor) - Prawo i ryzyko celne
Okładka książki: Kamilla Marchewka-Bartkowiak, Krzysztof Waliszewski (Editors) - Finanse wobec wyzwań Nowej Gospodarki
Okładka książki: Katarzyna Szarzec, Beata Woźniak-Jęchorek (Editors) - Instytucjonalne i historyczne wymiary dyskusji  o ekonomii i gospodarce
Okładka książki: Cezary Kochalski, Dawid Szutowski - Rentowność i płynność finansowa przedsiębiorstw w kontekście programów rozwojowych gospodarki. Uwarunkowania Polskiego Ładu
Okładka książki: Marzena Remlein, Marek Masztalerz (Editors) - Polityka rachunkowości w kształtowaniu obrazu jednostki gospodarczej
Okładka książki: Magdalena Śliwińska (Editor) - W kierunku zrównoważonego rozwoju. Wyzwania, narzędzia, perspektywy
Okładka książki: Szymon Cyfert (Editor) - Podstawy zarządzania
Okładka książki: Anna Wach, Adam Metelski (Editors) - Nowe odsłony i trendy psychologii w biznesie
Okładka książki: Szymon Stereńczak - Finanse
Okładka książki: Ewa Mińska-Struzik, Barbara Jankowska (Editors) - Is there any ‘new normal’? Economics of the turmoil
Okładka książki: Magdalena Śliwińska (Editor) - How to talk about sustainable development? Lesson scenarios for secondary education
Okładka książki: Paweł Mikołajczak (Editor) - Polski aktywizm. Działalność organizacji pozarządowych w kryzysie uchodźczym związanym z wojną w Ukrainie
Okładka książki: Katarzyna Czajkowska - Narracje w rachunkowości jako narzędzie zarządzania wrażeniem
Okładka książki: Andrzej Niemiec, Agata Sierpińska-Sawicz - Metody monitorowania makro- i mikrootoczenia przedsiębiorstwa
Okładka książki: Magdalena Śliwińska (Editor) - Jak mówić o zrównoważonym rozwoju? Scenariusze lekcji dla szkół ponadpodstawowych

Aktualności

Nasze czasopisma

Logo czasopismaEconomics and Business Review
Logo czasopisma Research Papers in Economics and Finance Logo czasopisma Revue Internationale des Économistes de Langue Française
Logo czasopisma Studia Oeconomica Posnaniensia
Logo czasopisma Zeszyty Naukowe

Otwarty dostęp

Okładka książki: Sylwester Białowąs - Zachowania oszczędnościowe w polskich gospodarstwach domowych. Postawy, determinanty, model
Okładka książki: Piotr Zmyślony - Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym
Okładka książki: Jarosław Szyszka - Zastosowanie ekonomicznej analizy prawa do badania efektywności regulacji z zakresu rachunkowości
Okładka książki: Magdalena Śliwińska (Editor) - W kierunku zrównoważonego rozwoju. Wyzwania, narzędzia, perspektywy
Okładka książki: Paweł Marszałek - Systemy pieniężne wolnej bankowości: koncepcje, cechy, zastosowanie
Okładka książki: Tomasz Olejniczak - Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych
Okładka książki: Mirosława Kaczmarek - Użyteczność serwisów internetowych banków
Okładka książki: Urszula Samotyja - Znaczenie badań nad trwałością żywności w aspekcie zapewnienia jej jakości i bezpieczeństwa konsumenta
Okładka książki: Jan Polowczyk (Editor) - Ekonomia i inne nauki społeczne. Studia interdyscyplinarne
Okładka książki: Sławomira Kańduła, Joanna Przybylska, Aneta Chodakowska - Transformacja cyfrowa samorządu gminnego w Polsce
Okładka książki: Grzegorz Leszczyński - Adaptacja w relacjach business-to-business
Okładka książki: Ewa Mińska-Struzik, Barbara Jankowska (Editors) - Toward the „new normal” after COVID-19 – a post-transition economy perspective
Okładka książki: Damian Sołtysiak - Stabilność gospodarki w monetarnym modelu wzrostu typu Keynesa – Metzlera – Goodwina
Okładka książki: Katarzyna Perez (Editor) - Innowacje finansowe w gospodarce 4.0
Okładka książki: Paulina Śmiałek-Liszczyńska - Narzędzia kontrolingu wspomagające zarządzanie ryzykiem nadużyć pracowniczych
Okładka książki: Katarzyna Śmiałowicz - Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych
EBSCO logo Crossref logo CEEOL logo CSWSW logo BazEkon logo